Novi Sad
15.08.2011.
07:41 > 10:27
Magistralni put M-22, poznatiji kao "Stari put" za Beograd, biće od danas zatvoren za saobraćaj na delu od Čortanovaca do Inđije zbog rekonstrukcije kolovoza koji je bio u katastrofalnom stanju.
  • ns

    22.08.2011 11:42
    autoput
    Ako će ga napraviti kvalitetno kao i autoput, bolje da ne počinju. Autoput nije ni završen a traka u smeru ka NS počinje da liči na stari put do Indjije.
  • dem

    17.08.2011 09:33
    Biciklista
    Podrzavam zaista ima puno biciklista na tom putu.
  • dem

    17.08.2011 09:30
    Ne mogu da verujem, ako je istina onda zaista DANAS NAJLEPSA VEST KOJU SAM CULA.
  • semtex

    16.08.2011 14:55
    @ Srkiboy
    Pa bolje je da ne rade ako nece to cestito odraditi i sta vise izvodjaca bih obavezao da GARANTUJE odredjen period za odradjen posao.Samo nenormalan covek moze da zeli da se nesto ne obnovi,kod nas je problem u nacinu i kvalitetu i pouceni iskustvom do sada ovo vise lici na pranje i namicanje para u stranacke kase...da ne bude kao u Kolubari da je masina radila 32h dnevno...Lako je tudjim gloginje mlatiti....
  • Srkiboy

    16.08.2011 07:07
    Put
    Kakvi su to komentari ovde, ne mogu da verujem?! Najbolje da nikad ni ne diraju taj put, izgleda da bi onda bili najsrecniji? Sve sami inzenjeri! Ali, takav smo mi narod, nista nam ne valja, pa ni konacno renoviranje najstarijeg puta u Srbiji!
  • Nezavisni Vojvodjanin

    16.08.2011 06:04
    vesti iz Indjije.net
    Deonica puta na kojoj počinju radovi je kompletno nova, ne radi se samo reparacija. Pored toga što će biti kompletno rekonstruisan put će biti i proširen dva metra. Deonica je duga 12 kilometara, a vrednost radova je 380 miliona dinara.
  • semtex

    16.08.2011 05:18
    @leksa
    Tek se kvalitetniji asfalt ne isplati stavljati na to sranje,jedino resenje je da se povade ploce uradi nova priprema podloge i konacno nov put sa ivicnjacima i odvodima za vodu.Bolje da ga rade u etapama narednih 5god nego da ga krpe svakih 5 pogotovo sto je "tranzit" u pitanju.Naj gore je od svega sto ga zobilaze teretna vozila gde god mogu premoscavajuci deo deonice preko autoputa,ovaj put su unistili i sada ide ista prica po autoputu sa tim da ne placaju putarinu.
  • Jazz

    15.08.2011 22:42
    Ne mogu da verujem....napokon ce se popraviti taj put !
    Mislim da je ovaj deo puta jedan od najgorih u Vojvodini...
    Ustvari Vojvodina ima ocajne puteve ako ih uporedimo sa putevima u Srbiji....
  • semtex

    15.08.2011 20:29
    @Niska gradnja
    Vidimo iz prilozenog koliko je dobra podloga...leti cim malo ugreje buduci da je tranzit ima ga kamioni rastresu kao da nista nisu radili.Te betonske ploce se pomeraju i na spojevima ima da popuca za 3 meseca.
  • Biciklista

    15.08.2011 12:39
    Biciklističku stazu sa jedne strane molim! Nešto novo i pametno da se uradi.
  • Živko

    15.08.2011 12:27
    Bns
    Šteta što niste prošli pre dva meseca tim putem, da vidite kratere na asfaltu i kako ljudi gaze okolne njive da ne bi oštetili svoja vozila. Krivina je tu od kako je sveta i veka, istina nije baš dobro obeležena. Mi lokalci dobro znamo put, jedini je problem kada neko sa strane prvi put tuda prolazi, može da bude vrlo neugodno.
  • bns

    15.08.2011 12:07
    za Živko
    Prvi put sam u životu prošla pre neki dan putem između Kisača i Čeneja. Isprva (kad se ide iz Čeneja)je nov put, ali neobeleženih linija, nesređene bankine i naravno postoji neka ne L, već U krivina, a zatim sledi put kao čipka - rupičast i bez linija. Ako je neko i deo puta rekonstruisao, zašto li je ostavio onu U krivinu? To je zaista van pameti i veoma nebezbedno. A što se tiče ove najavljene rekonstrukcije -ta idu izbori. Kamo divne sreće da imamo svake godine izbore, možda bi onda i napravili sve što treba napraviti u Srbiji.
  • leksa

    15.08.2011 11:46
    Nove tehnologije
    Taj stari put je deo nekadasnjeg puta Budimpesta Beograd izgradjen za vreme austrougarske.Primenom novih tehnologija nece doci do pucanja asflata,naravno ako se radovi kvalitetno urade.
    1.habajuci asfalt
    2.termostabilna mreza(koja sprecava pojavu pukotina)
    3.zavrsni sloj asfalta.
  • Stari Grad

    15.08.2011 11:11
    Sve u svemu narednih, cenim bar godinu dana, svaki odlazak u Beograd koštaće 240 din, bezuslovno...
  • Scotch Bonnet

    15.08.2011 10:38
    Beton
    Semtex ima pravo donekle u vezi betonskih ploca samo treba napomenuti jos jednu vaznu stvar a to su ivicnjaci. Kod nas se retko gde stavljaju betonski ivicnjaci koji takoreci drze asfalt na gomili. Kad zvezda ogreje i teska poljoprivredna masina krene po sveze asvaltiranim putevima odmah se stvore vagasi u kojima se voda skuplja preko jeseni i zime jer se asfalr razgazi. U tim vagasima voda preko zime smrzne i dolazi do pucanja i stvaranja rupa. Kad se tome jos doda manjak odvoda kisne vode, nedostatke nagiba na odredjenim mestima i promet teskih kamiona gde im nije dozvoljeno kretanje, put ce propasti u kratkom roku. O kvalitetu asfalta necu ni da pocinjem.
  • Jogi Letač

    15.08.2011 09:44
    Beton jeste dobra podloga, samo zavisi šta je ispod betonskih ploča, ako će se one i dalje pomerati, onda je džaba krpljenje. Dosta davno nisam išao starim putem prema Subotici, tamo su asfaltom presvukli ovakve betonske ploče. Onda je bilo OK, ne znam kako je sada tamo.
  • Tiberius

    15.08.2011 09:26
    semtex je u pravu, betonske ploce "disu" i asfalt puca po savovima. dzaba asfaltiranje bez dobre podloge a beton to nije.
  • 15.08.2011 09:14
    Idu izbori!
    Samo da ne potraje kao radovi između Kaća i Žablja na putu za Zrenjanin.

    A mogu da se kladim da će trajati i da će biti bacanje para pošto neće uraditi kako treba
  • Voja

    15.08.2011 08:42
    @ Niska gradnja
    Nisi video koliko su debele pomenute ploče i pogotovo kako se pomeraju pri prelasku kamiona. @Semtex, u pravu si.Od St. Pazove do Inđije su samo presvikli debelim slojem asfalta i kroz godinu dana je asfalt ispucao tačno na mestima gde su spojevi ploča. Prema tome , vadi ploče napolje i još 2 metra u dubinu i onda sve po redu.
  • Živko

    15.08.2011 08:16
    Nijedan od ponuđenih odgovora
    Poznavajući nas, rekao bih da će biti kao što je semtex napisao.
    Kada smo već kod puteva, pre neki dan sam išao za Rumenku preko Kisača, taman da vidim kako izgleda kompletno rekonstruisan put Čenej-Kisač. Kao što sam i pretpostavio. Nema reči o kompletnoj rekonstrukciji celog puta, već samo dela između dve krivine (znaju oni koji su tuda prolazili), jedno 500-600 metara dužine. Ostalo je bilo samo obično krpljenje.
    Kako nas lažu, ali na njihovu žalost ne mogu sve ljude da lažu non stop.
  • Niska gradnja

    15.08.2011 08:08
    @semtex lupas ko p.... po samaru. Nema boljeg temelja od tih betonskih ploca.
  • semtex

    15.08.2011 07:57
    stari put
    Ako se "sredjivanjem" naziva samo presvlacenje novog asfalta preko betonskih ploca bolje je da ne rade nista i ne bacaju krvavo zaradjen novac gradjana.Taj put tek kada dignu i povade betonske ploce pa na njihovo mesto urade pripremu i stave asfalt moci ce se nazvati investicijom inace dogodine ista stvar.
  • Nezavisni Vojvodjanin

    15.08.2011 07:53
    NE MOGU DA VERUJEM
    DA LI JE MOGUCE,DA LI JE MOGUCE,NE MOGU DA VERUJEM.MOLIM VAS PROVERITE OVU VEST DA LI JE TACNA.Pa ovo je neverovatno,cime smo to zasluzili,kome da se sagnemo,koga da izljubimo,sta je po sredi,poslednji kameni put u Srbiji na kome ste lomili kocmu,automobile,sekli gume odvajali farbu sa lima je pod rekonstrukcijom.Da li je ova vest istinita ?

Komentari čitalaca na objavljene vesti nisu stavovi redakcije portala 021 i predstavljaju privatno mišljenje anonimnog autora.

Redakcija 021 zadržava pravo izbora i modifikacije pristiglih komentara i nema nikakvu obavezu obrazlaganja svojih odluka.

Ukoliko je vaše mišljenje napisano bez gramatičkih i pravopisnih grešaka imaće veće šanse da bude objavljeno. Komentare pisane velikim slovima u većini slučajeva ne objavljujemo.

Pisanje komentara je ograničeno na 1.500 karaktera.

Napiši komentar


Preostalo 1500 karaktera

* Ova polja su obavezna